poniedziałek, sierpnia 14, 2006

zagadka

Czym charakteryzuje się prawdziwe japońskie lato?

Cykadami. Są wszędzie. Setki, a może tysiące ich na zewnątrz. Słyszę je kiedy kładę się spać i kiedy się budzę. Ich dźwięk towarzyszy mi we wszystkim. Przewierca mój mózg. Jest już częścią mnie. Ciekawe jak to będzie kiedy ucichnie.

W końcu zmusiłam się do przejażdżki po karton. Muszę wysłać kolejną paczkę i wątpię, żeby to była ostatnia, ale karton jak na razie mam tylko jeden. Z lenistwa. Wolałam pojechać na rowerze i przywieźć tylko jeden niż iść na piechotę i wziąć dwa. Jutro rano pojadę po drugi. Do końca miesiąca muszę być spakowana i wysłać wszystko, co mam do wysłania. Przy okazji wizyty w sklepie kupiłam sobie kawę. A raczej napój kawowy. Chyba tak należałoby to nazwać. Dużo mleka, bardzo słodki. Może to pierwszy krok do picia prawdziwej. Nawet lody kawowe zaczęły mi ostatnio smakować.

Brak komentarzy: